Over 10,458,331 people are on fubar. What are you waiting for?
Buzz: sh*t faced! by 
 
Points: 3,849,585,898

Today's fubar Rank: #383

Top Dude of the Week: #109

51 Year Old · Male · From Gastonia, NC · fu-Owned by Ashfall FM2 SPS and is worth 1,000,000,000 fubucks. · Joined on July 25, 2010 · Relationship status: Single · Born on September 23rd · I have a crush on someone and 2 different people have a crush on me!
51 Year Old · Male · From Gastonia, NC · fu-Owned by Ashfall FM2 SPS and is worth 1,000,000,000 fubucks. · Joined on July 25, 2010 · Relationship status: Single · Born on September 23rd · I have a crush on someone and 2 different people have a crush on me!

A sarcastic smartass,,,but leaves em laffing... expect honesty,in real life and here.. wanna make new friends.. a very open-minded guy... into a lot of different things without anything being a favorite... very sexually charged and very outspoken abt it..if u don't wanna know,then don't ask... if u do wanna know, then please ask away....



Achievements on fubar im working on now----- #1-- fan 5000 new people-- 4000 done so far,,,getn closer... #2-- having 5000 Fans--finally got to halfway... #3-- acquire 5 billion points,,getn there slowly but surely... MORE hopefully when I hav my bday celebration in September



Please feel free to polish my bling.. polish as many as u want,,polish every day.. it doesn't matter to me,,that's why its there,, points foryou and points for me...



I luv being added to famps!! Always willing to give extreme family boost for being added!! Gladly accept all free famp adds also!!

*** Gonna do a little fu celebrating on my birthday Sept 23rd... any/all help appreciated on procuring power-ups..let me know what kind of deals we can make..***


***** Friday July 25th is my 4 year fubar anniversary***** gonna try to celebrate a little bit before work,then after work celebrate a little more.... any help appreciated and gladly accepted... credit donations will be socked away to purchase more fun bling to run on top of what I have planned already...

51 Year Old · Male · From Gastonia, NC · fu-Owned by Ashfall FM2 SPS and is worth 1,000,000,000 fubucks. · Joined on July 25, 2010 · Relationship status: Single · Born on September 23rd · I have a crush on someone and 2 different people have a crush on me!
Interests
NASCAR racing---all 3 divisions... like a bunch but Matt Kenseth is my #1
Carolina Panthers football
Carolina Hurricanes hockey

Walking Dead rules!!!

All types horror movies ((except th paranormal crap they keep putting out))

Comedy doesn't know color!! Funny is funny to blind people,,it is the same to me too...

Yep,,I watch porn from time to time.. ((I'm old n lonely sometimes)) lol

I'll listen to whatever music u choose to play,,doesn't mean I necessarily like it...
Music
VARIOUS... sumtimes th music sets th mood,,sumtimes th mood determines th music..... nuff said.. lol
Movies
HORROR. COMEDY. ACTION. DRAMA(depending)
Idols
Have admired many people for different reasons,,,but my only idol(hero) in life was my FATHER.. although I'm adopted,he taught me values,ethics n just who I mostly am..

Latest Status

  • Trust In Me TIM A good Mega-Polishing would help out my points whoring a whole lot!! lol
    4 hrs ago · Comment

Activity Feed

This member is viewable by:everyone
user.php' rendered in 0.5804 seconds on machine '200'.