Over 30,047 people are online! Join now and start making friends!
Buzz:
 
Points: 1,138,172,343
28 Year Old · Female · From Freeport, FL · fu-Owned by MaD Archer and is worth 10,000 fubucks. · Joined on December 11, 2008 · Relationship status: Single · Born on June 10th · 2 referrals joined! · 3 different people have a crush on me!
28 Year Old · Female · From Freeport, FL · fu-Owned by MaD Archer and is worth 10,000 fubucks. · Joined on December 11, 2008 · Relationship status: Single · Born on June 10th · 2 referrals joined! · 3 different people have a crush on me!

Mommy** of 3 ~ My life and ♥♥love♥♥ My name is *TK for short* im easy to get along with, Im into pretty much everything lol, not afraid to say that, Ill try just about anything once. I love to go out Love to drink Jack♥ is my buddy, Any hard liquor does the job tho LMAO. I love to sing karaoke is my passion, Art is amazing I love to draw. Life is awesome I live it to the fullest, I regret nothing I have done in my past! Ive learned lessons & thank God for that.

Get this I dont like porn, I dont cyber, & "cyber sex" is bullshit. It isnt real were grown so dont try and play with me.

Want to know something lol dont be a bitch man up and ask ;D promise I dont bite.....
At least not hard anyways.


♥♥~TK~♥♥

28 Year Old · Female · From Freeport, FL · fu-Owned by MaD Archer and is worth 10,000 fubucks. · Joined on December 11, 2008 · Relationship status: Single · Born on June 10th · 2 referrals joined! · 3 different people have a crush on me!
Interests
You would ♥♥ to know ;D haha maybe ill share a little of that with u ;P
Music
Just about anything
Movies
anything horror is what absolutely gets me i love it but shit Im not picky Ill watch whatever as long as it isnt retarded
Idols
HAHA IDOLS PLS FOR REAL???? NOT....... SERIOUSLY I DONT HAVE ONE

Latest Status

Activity Feed

This member is viewable by:everyone
user.php' rendered in 0.4539 seconds on machine '219'.