Over 30,047 people are online! Join now and start making friends!
Buzz: buzzed
 
Points: 632,766,668
41 Year Old · Male · From Fresno, CA · Joined on August 9, 2010 · Relationship status: Married · Born on June 20th · 2 different people have a crush on me!

So, about me huh? well if youre reading this I guess you wanna find out what makes me tick. Im a relatively simple kinda guy. Mostly easygoing and friendly.


(feel free to click any link here to love on the ppl in the pics. they deserve it)








I have a lounge called hellraisers. Filled with the most awesome staff and members on fu. If you doubt it feel free to come check it out. Ill guarantee u wont want to leave once you get there

HR


speakerspeaker



It and I have been through some ups and downs, good times and bad. Id still rather have it than any top lounge or any other place on fu. We have the best staff and members on fu. BAR NONE.


Im also a proud member of 2 fams here on fu.
ROXX,


ROXX



founded by


pops

pops roxx long ago,
and ECS or the ELITE CREW of SEDUCTION
ECS


founded by Chevy Badass
Chevy


aka the ECS Queen




Im a DJ, a CUSTOM CODER, and make custom pics. Ive coded many lounges and dj'd in several as well. Ive had great times and awful ones in my time on fu. Have made alot of awesome friends and some times lost them as well. but life goes on and i wouldnt trade any of it for anything.

If we are already friends then u already know im fiercely protective of all my family and friends. I dont give a damn if we have been friends for 3 years or 3 days. im loyal and refuse to take any shit from anyone.


If you are one of the ones ive pissed off over the years ive been here get the fuck over it. chances are i have.


If you are here to start drama forget it. I dont allow it and wont tolerate it. Im here to have FUN not drama. If i wanted drama i would watch tv. That being said im a friendly kind of person. And just so everyone knows this up front, i dont believe that im "better than" or "less than" anyone simply because im a higher or lower level or rank than you. if you wanna chat my shoutbox is always open and unless im busy coding I can be reached pretty easily. (If im coding good lock getting my attention with anything short of an earthquake or a power outage.) ok maybe not a power outage. i have a laptop :p



Sooooo If you have read this whole thing thank you and I look forward to hearing from you. until then, have an awesome time.

i always accept new friend requests and fans. so dont be too shy to hit the buttons while you are here.

41 Year Old · Male · From Fresno, CA · Joined on August 9, 2010 · Relationship status: Married · Born on June 20th · 2 different people have a crush on me!

Latest Status

Activity Feed

This member is viewable by:everyone
user.php' rendered in 0.4433 seconds on machine '191'.